MAGURA kotoučová brzda MT7 PRO, 1-prstá HC páka
První volba pro gravity jezdce! Hydraulická kotoučová brzda Magura MT7 PRO je zástupce z řady Gravity brzd tohoto německého výrobce. Jedná se o řadu brzd určených do těch nejnáročnějších podmínek od trialu, enduro až po sjezd. Brzdy z této řady naleznete také na kole světového šampiona ve sjezdu Loica Bruniho. více
Cena za 1 ks vč. DPH: | 4 790 Kč |
Cena za 1 ks bez DPH: | 3 959 Kč |
Doprava zdarma |
Výrobce: | Magura | |
Kód produktu: | 2702431 | |
Záruka: | 24 měsíců |
MAGURA kotoučová brzda MT7 PRO, 1-prstá HC páka
První volba pro gravity jezdce! Hydraulická kotoučová brzda Magura MT7 PRO je zástupce z řady Gravity brzd tohoto německého výrobce. Jedná se o řadu brzd určených do těch nejnáročnějších podmínek od trialu, enduro až po sjezd. Brzdy z této řady naleznete také na kole světového šampiona ve sjezdu Loica Bruniho.
Tato 4-pístová brzda nabízí opravdu vysoký výkon, ale zároveň dokonale přesné dávkování. Díky perfektně promyšlené radiální konstrukci a nejlepším materiálům jsou eliminovány ztráty. To činí tuto brzdu také velmi citlivou a její dávkování je tak dokonale přesné v každé situaci. To vše je podpořeno ještě špičkovou ergonomií 1-prsté hliníkové páky. Samotné pouzdro páky je vyrobeno z materiálu Carbotecture SL®. Jedná se o směs karbonových vláken a speciálních polymerů díky čemuž je páka MT7 PRO lehká, ale přitom velice pevná. Tento materiál pochází s vlastního vývoje firmy Magura. U této brzdy je využit systém lip-flop, který umožní použít samotnou páku na levou či pravou ruku. 4-pístkový třmen je vyroben z jednoho kusu litého hliníku s magnetickými pístky! Tato výrobní metoda dodává třmenu jeho mimořádnou tuhost, díky čemuž je MT7 Pro jednou z nejsilnějších a nejsnáze modulovatelných brzd na trhu.
Vlastnosti:
- 1-prstá páka, 4-pístový třmen, včetně destiček 8.P Performance
- Materiál: Carbotecture SL, Flip-Flop-Design (umožní použít samotnou páku na levou či pravou ruku). Při objednání brzd na celé kolo tak není nutné řešit přední a zadní brzdu. Stačí objednat 2 kusy a zkrátit dodávanou 2 000 mm hadičku.
- Snadné a rychlé odvzdušnění díky EBT technologii (Easy Bleed Technology)
- Páku lze snadno demontovat bez nutnosti sundání gripů nebo řadících páček
- Určeno pro minerální olej Magura Royal Blood
- Montáž typu Post Mount je vhodná pro naprostou většinu moderních vidlic a rámů kol. Připojení typu banjo.
- MagnetiXchange brzdový třmen uzpůsoben pro snadnou výměnu destiček
- Automatické "seřízení" destiček
- Vysoká odolnost proti mechanickému poškození během jízdy - kevlarem vytužená brzdová hadička (dodávána v délce cca. 2000 mm - nutno zkrátit pomocí dodávaného náčiní)
- Možnost nastavení vzdálenosti páky od řídítek bez použití nářadí
- Hmotnost: 255 g
- Doporučené kotouče: Magura Storm HC, Magura MDR-C, Magura MDR-P
- Široká nabídka náhradních dílů
- Cena za 1 brzdu
Použité technologie:
- Carbotecture SL®: Nový materiál vyvinutý společností Magura sestávající z vysokého podílu uhlíkových vláken zasazených do termoplastického "obalu". Výsledkem je pevnější, pružnější a odolnější materiál než běžné plasty, které jsou pouze vyztužené uhlíkovými vlákny, nebo jsou laminované z jednotlivých vrstev z uhlíkových vláken. Ideálně se hodí pro výrobu pomocí procesu Carboflow®.
- Carboflow®: Proces nově vyvinutý společností Magura, který umožňuje optimální vyrovnání uhlíkových vláken s ohledem na předpokládané zatížení. Tím vznikne homogenní povrch, který lze následně používat pro vypočet statického a dynamického zatížení. Tím je možné dosáhnout výrazných úspor hmotnosti, protože není nutné předimenzování. Samotnému designu se ale téměř žádné meze nekladou - ohyby, výstupky, obloučky ... nic není problém.
- HCT (Hard Core Tech): V rámci programu HCT, který u Magury znamená "Hard Core Tech" a má svůj původ v Magura Powersportu, jsou kombinovány pouze materiály a technologie, které byly vyvinuty pro závodění a jsou na ně kladeny ty nejvyšší nároky. Brzdová páka HC byla vyvinuta speciálně s ohledem na ergonomii potřebnou pro gravity jezdce. Ergonomie kratší hliníkové páky HC umožňuje vždy plný brzdný výkon – bezpečně a jedním prstem. Na vývoji se podílel také Danny MacAskill, který právě do ergonomie této páky předal své zkušenosti.